V lednovém setkání jsme se zaměřili na práci na vlastních online cvičení v aplikacích learningapps a wordwall. Nejprve jsme prozkoumávali nekonečný zásobník již veřejně dostupných cvičení, her a aplikací. Po přihlášení do aplikací jsme měli možnost si vše osahat jako tvůrci cvičení, změnit již vytvořené cvičení, načíst cvičení pomocí QR kódu.
Probírali jsme i rozdíly mezi těmito aplikaci – jak se dá napsat v learningapps zpětná vazba a že ve wordwallu, pokud je placený můžeme měnit druh cvičení, prostředí, vytisknout si pracovní list, a dokonce sledovat pokroky žáků. Ve flippity jsme prozkoumali zámečky a také generátory křížovek a šibenice.
V závěrečném shrnutí pak zaznělo, že když se všechno správně propojí, může vzniknout online úniková hra, populární zvláště z dob pandemie COVID 19. Od té doby vznikly na internetu celé skupiny a stránky zabývající se tímto tématem, takže si každý může vybrat způsob, který mu vyhovuje.